Адно акно

Пералік адміністрацыйных працэдур
Парадак разгляду зваротаў грамадзян

Парадак разгляду зваротаў грамадзян


ДУК "Дзятлаўская раённая бібліятэка" разглядае звароты грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь" Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб".

Парадак разгляду зваротаў грамадзян пісьмовыя (у тым ліку электронных) звароты грамадзян (індывідуальных прадпрымальнікаў), якія паступаюць ва ўстанову павінны ўтрымліваць:

  • найменне і адрас прадпрыемства або пасаду, прозвішча, імя, імя па бацьку службовай асобы, каму накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, імя, імя па бацьку грамадзяніна (індывідуальнага прадпрымальніка) дадзеныя аб яго месцы жыхарства і (або) працы (вучобы);
  • электронны адрас для электронных зваротаў;
  • пераказ сутнасці звароту (прапановы, заявы, скаргі);
  • асабісты подпіс грамадзяніна, індывідуальнага прадпрымальніка (не патрабуецца для электронных зваротаў).

Звароты юрыдычных асоб, якія паступаюць ва ўстанову павінны ўтрымліваць:


  • найменне і (або) адрас прадпрыемства, у які накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго юрыдычны адрас;
  • пераказ сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку і подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераную пячаткай юрыдычнай асобы;
  • у зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Да зваротаў грамадзян, якія выступаюць у якасці прадстаўнікоў,
павінны таксама прыкладацца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.


Звароты разглядаюцца не пазней за адзін месяц з дня іх рэгістрацыі на прадпрыемстве, а звароты, якія не патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за пятнаццаць дзён, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Звароты разглядаюцца не пазней за адзін месяц з дня іх рэгістрацыі на прадпрыемстве, а звароты, якія не патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за пятнаццаць дзён, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту неабходнай інфармацыі кіраўнік прадпрыемства, можа падоўжыць названы тэрмін, але не больш чым на адзін месяц з адначасовым паведамленнем пра гэта грамадзян.

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

  • форма звароту не адпавядаюць патрабаванням, у вышэйзгаданых пунктах сапраўдных Правілаў;
  • у зваротах утрымліваюцца нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы;
  • тэкст звароту не паддаецца прачытанню;
  • звароты падлягаюць разгляду толькі ў парадку канстытуцыйнага, крымінальнага, грамадзянскага, гаспадарчага судаводства, вядзення па справах аб адміністрацыйных правапарушэннях, а таксама ў іншым парадку, устаноўленым заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Адказы на звароты не накіроўваюцца, калі ў звароце адсутнічаюць якія-небудзь рэкамендацыі, патрабаванні, хадайніцтвы, паведамленні аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у працы арганізацый альбо пры наяўнасці ў іх толькі падзякі.

Законам ўпершыню прапісана права службовай асобы пакінуць без разгляду па сутнасці вусны зварот заяўніка. Магчыма гэта ў выпадку калі:

  • не прад'яўленыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём;
  • заяўніку ў ходзе асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спыненая;
  • заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Пры гэтым рашэнне аб пакіданні вуснага звароту, выкладзенага ў ходзе асабістага прыёму, без разгляду па сутнасці аб'яўляецца заяўніку ў ходзе гэтага прыёму службовай асобай, якія праводзяць асабісты прыём, з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду прымае кіраўнік арганізацыі, у якую паступіў зварот, або ўпаўнаважаная ім службовая асоба.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці і пры наяўнасці дадзеных аб месцы жыхарства (юрыдычным адрасе) аўтара арганізацыя ў пяцідзённы тэрмін з дня рэгістрацыі звароту пісьмова, за подпісам асобы, паведамляе аўтара аб прычынах пакідання звароту без разгляду па сутнасці і вяртае яму арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту, таксама тлумачыць, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў.

Звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, здзяйсняным або здзейсненым злачынстве альбо іншым правапарушэнні, у пяцідзённы тэрмін з дня іх рэгістрацыі на прадпрыемстве накіроўваюцца ім у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

Рашэнне прадпрыемства па звароце можа быць абскарджана ў вышэйстаячай арганізацыі.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган пры паступленні да яго звароту, аўтар якога не задаволены вынікамі яго разгляду падначаленага прадпрыемства, правярае змяшчаюцца ў звароце звесткі і пры наяўнасці падстаў для станоўчага рашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці альбо выдае, Абавязковае для выканання прадпісанне аб належным вырашэнні гэтых пытанняў, пра што паведамляе аўтару звароту.

Прадпрыемства, якое атрымала дадзенае Прадпісанне, павінна выканаць яго ва ўказаны ў прадпісанні тэрмін, але не больш за адзін месяц, і на працягу трох дзён з моманту яго выканання паведаміць пра гэта вышэйстаячаму дзяржаўнаму органу, а таксама паведаміць аўтара звароту.

Графiк асабістага прыёма грамадзян

ГРАФІК

асабістага прыёма грамадзян, прадстаўнікоў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў кіраўніцтвам


Вышэйстаячая арганізацыя

МІНІСТЭРСТВА КУЛЬТУРЫ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ
(г. Мінск, пр. Пераможцаў, 11)

Міністр культуры Рэспублікі Беларусь – Маркевіч Анатолій Мечыслававіч
Прыёмны дзень па асабістых пытаннях – першая, трэцяя серада месяца з 08.00 да 13.00

ГРОДЗЕНСКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
(г. Гродна, вул. Ажэшкі, 3)

Куратар па пытаннях культуры – Пранюк Віктар Францавіч, намеснік старшыні Гродзенскага аблвыканкама
Прыёмны дзень па асабістых пытаннях – чацвёртая серада месяца з 08.00 да 13.00

УПРАЎЛЕННЕ КУЛЬТУРЫ ГРОДЗЕНСКАГА АБЛВЫКАНКАМА
(г. Гродна, вул. Ажэшкі, 3)

Начальнік упраўлення культуры – Клімовіч Алена Віктараўна
Прыёмны дзень па асабістых пытаннях – першая серада месяца з 08.00 да 13.00 (каб. 816)

Намеснік начальніка ўпраўлення культуры – Куратчык Сняжана Віктараўна
Прыёмны дзень па асабістых пытаннях – другі чацвер месяца з 08.00 да 13.00 (каб. 816а)


Гродзенская абласная навуковая бібліятэка імя Я.Ф.Карскага


Дырэктар

Ігнатовіч Марына Эдвардаўна

(первый вторник месяца 8.00 - 13.00)

(ул. Карбышева, 17 4 этаж)

e-mail: info@grodnolib.by

тэл. +375  (152) 71-89-44

Намеснік дырэктара

Давыдзiк Надзея Сяргееўна

(первый вторник месяца 8.00 - 13.00)

(ул. Карбышева, 17 4 этаж)

тэл. +375  (152) 71-89-42


Сектар культуры Дзятлаўскага райвыканкама

Загадчык сектарам культуры Дзятлаўскага райвыканкама


Шыцько Васiль Васiльевiч

Час прыёма: 1-ая серада месяца
з 8.00 да 13.00  г.Дзятлава вул. Леніна, 18 каб. 312

тэл. 8-01563   61169

1 раз у квартал “Прамая лінія”

(інфармацыя дадаткова ўдакладняецца) 

 Галоўны спецыялicт

Якаўчык Аляксей Уладзiмiравiч

тэл. +375 (1563) 61169

каб. 312


Графік асабістага прыёма грамадзян
Графік асабістага прыёма грамадзян і юрыдычных асоб кіраўнікамі


Дырэктар ДУК “Дзятлаўская раённая бібліятэка” 

Бойка Вольга Васільеўна

Час прыёма: апошняя серада месяца
з 8.00 да 13.00  г.Дзятлава вул. Чапаева, 18

тэл. 8-01563   21780

Электронная почта: cbslib@grodno-region.by

Прыём грамадзян праводзіцца па папярэдняму запісу.

Намеснік дырэктара

Вянско Ганна Вячаславаўна

Час прыёма: апошняя серада месяца
з 8.00 да 13.00  г.Дзятлава вул. Чапаева, 18

тэл. 8-01563   21280

Электронная почта: cbslib@grodno-region.by

Запіс на прыём па асабістых пытаннях да дырэктара ці намесніка дырэктара ажыццяўляецца штодзённа (акрамя суботы і нядзелі) з 8:00 да 13:00
па тэл. 8-01563   21780

Пры звароце на асабісты прыём да дырэктара і намесніка дырэктара, а таксама на “прамую тэлефонную лінію” грамадзянін абавязаны паведаміць сваё прозвішча, імя, імя па бацьку, дадзеныя аб месцы жыхарства і (ці) працы (вучобы), прадстаўнік юрыдычная асобы – прозвішча, імя, імя па бацьку, назву прадстаўляемай ім юрыдычная асобы і яе юрыдычны адрас, выкласці сутнасць праблемы.

Рэжым працоўнага часу адміністрацыі ДУК “Дзятлаўская раённая бібліятэка”
Пачатак працоўнага часу: 8.00
Заканчэнне працоўнага часу: 17:00
Час перапынку: 13.00 – 14.00
Выхадныя дні: субота, нядзеля.

Адпачынак падчас дзяржаўных і святочных дзён, устаноўленных і аб’яўленных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі.

Заўвага:

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў загадчыка аддзела абслугоўвання і інфармацыі Магера Святланы Уладзiмiраўны  тэл. 8-01563 21-1-03. На час адсутнасці кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў  бібліятэкара II катэгорыі аддзела абслугоўвання і інфармацыі Вялiчка Алены Пятроўны

Электронны зварот

Электронны зварот


Пачынаючы з 2 студзеня 2023 г. падача электронных зваротаў у дзяржаўнай установе культуры "Дзятлаўская раённая бібліятэка" будзе ажыццяўляцца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб па адрасе:  (https://обращения.бел/)

Электронныя звароты ў дзяржаўную ўстанову культуры " Дзятлаўская раённая бібліятэка "накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З"  Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб рэалізуюць права на падачу электронных зваротаў толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

Дадзеная сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (апавяшчэнняў) на іх. Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел

Пры гэтым на паведамленні, накіраваныя на адрас электроннай пошты дзяржаўнай установы культуры "Дзятлаўская раённая бібліятэка": cbslib@grodno-region.by, не распаўсюджваецца дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З  "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
Адказы на такія паведамленні не накіроўваюцца.

Зварот прымаецца да разгляду пры выкананні заяўнікам патрабаванняў, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнага пісьмовай або электроннай заявы.

Электронныя звароты ў дзяржаўную ўстанову культуры “Дзятлаўская раённая бiблiятэка” накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З   ”Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб“.

Грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб рэалізуюць права на падачу электронных зваротаў толькі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

Дадзеная сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (паведамленняў) на іх. Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.

Пры гэтым на паведамленні, накіраваныя на адрас электроннай пошты дзяржаўнай установы культуры “Дзятлаўская раённая бiблiятэка” cbslib@grodno-region.by, не распаўсюджваецца дзеянне Закону Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З   ”Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб“Адказы на такія паведамленні не накіроўваюцца.

Зварот прымаецца да разгляду пры прытрымліванні заяўнікам патрабаванняў, якія прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Заяўнік мае права адклікаць свай зварот да разглядуяго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай або электроннай заявы.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.